Tilskuddsordninger med søknadsfrist 1. september

Skal du søke tilskudd til aktivitetstiltak eller lokale kulturprosjekt eller kulturarrangement? Da må du søke innen 1. september!

Tilskudd til kulturprosjekter og kulturarrangementer

Kommunen gir tilskudd til åpne, ikke-kommersielle kulturarrangementer og kulturprosjekter, som gjennomføres innenfor Larviks kommunegrenser.

Ordningen har én årlig tildeling.

Tilskuddsordningen har som formål å realisere sentrale målsettinger i kommunens kulturplan.

Både kulturfrivilligheten og andre lokale kulturaktører kan søke om tilskudd til prosjekter og arrangementer knyttet til kunstnerisk virksomhet i vid forstand, eller til formidling av lokalhistorie og kulturarv.

Aktivitetstilskudd

Lokale frivillige aktører kan søke om inntil 5000 kr til å legge til rette for åpne og tilgjengelige aktivitetstiltak.

Ordningen gjelder ikke for organisasjoner som kan søke midler i ordningene for idrett- og friliftslivsforeningen og foreninger innen kulturfeltet.