Nå kan du leie kioskene og glasshusene på torget

Larvik kommune leier ut de Narveseninspirerte kioskene på torget gratis til alle som ønsker å drive salg eller skape annen aktivitet.

Narveseninspirert kiosk og glasshus ved torget
Kioskene har innlagt strøm og kan leies for en eller flere dager

Du kan også leie de to glasshusene.

– Dette er første gang kommunen gjør dette utenfor julesesongen, og vi håper å få med oss mange ulike ulike aktører til å skape aktivitet på torget, sier prosjektutvikler Ingerid Heggelund.

Kioskene og glasshusene er flyttet opp fra selve torgflata for å bidra til å øke aktiviteten både på og rundt torget. Heggelund understreker at dette er en midlertidig plassering.

– Vi vet at plasseringen ikke er optimal med tanke på ledelinjer for blinde og svaksynte, og har vært i kontakt med både blindeforbundet og rådet for personer med nedsatt funksjonsevne, sier hun.

Søk om å leie

Det er Servicetorget som har ansvar for selve utleien, som gjøres på samme måte som når du skal leie plass på torget.

Dem fem kioskene har innlagt strøm og kan leies for en eller flere dager. De kan foreløpig leies helt frem til 1. august.

Etter 1. august vil de politiske partiene i Larvik bruke kioskene.

Søk om å leie en av kioskene eller glasshusene
Kart Larvik Torg Oppdatert Mai 2023
Kioskene og glasshusene er midlertidig flyttet fra torget for å gi plass til andre aktiviteter.

Skriv hvilken av bodene du ønsker å leie, så får du mer informasjon om retningslinjer og tilgang til nøkkel.

NB! Skjemaet er ment for større arrangementer, men fyll ut etter beste evne, så etterspør vi informasjon om vi trenger.

Kioskene er eid av Larvik kommune og er finansiert av kommunen, Larvikbanken og Statsforvalteren i Vestfold og Telemark. Kommunen samarbeider med sentrumsforeningen Larvik by.