Takk for innsatsen!

Tusen takk til dere 150 valgmedarbeidere som var i sving under valget. Vi håper å se så mange av dere som mulig til Stortingsvalget i 2025!

På vegne av valgstyret i Larvik kommune vil jeg takke for det viktige arbeidet dere har lagt ned for kommune- og fylkestingsvalget 2023.

Under forrige ukes godkjenningsmøte med valgstyret, uttrykte alle medlemmene stor takknemlighet for innsatsen.

Vi har ikke mottatt noen klager på gjennomføringen av valget, og det sier det meste om kvaliteten på arbeidet deres.

Vi i administrasjonen takker for innsatsen og håper å se så mange av dere som mulig til Stortingsvalget i 2025!

Kim Riis Gulbrandsen
Valgansvarlig, Larvik kommune

NOEN FAKTA OM VALGET I LARVIK

• Larvik kommune hadde ca 150 valgmedarbeidere i sving