Se tredje frokostmøte om Bypakke Larvik

Gikk du glipp av frokostmøtet om Bypakke Larvik 22. juni? Her kan du se det i opptak.

Etter et omfattende involveringsarbeid har det kommet inn en rekke forslag til både store og små løsninger på Larviks trafikkutfordringer.

På møtet ble noen av disse delt, og det var også anledning til både å stille spørsmål og å komme med innspill. Møtet var åpent for alle interesserte.

Du kan se møtet i opptak her

Ferske fakta og analyser

Det ble også lagt frem noen rykende ferske fakta og analyser om trafikksituasjonen i Larvik, i tillegg ble det orientert om hvordan Bypakke-arbeidet nå tas videre.

På det digitale frokostmøtet delte representanter fra Larvik kommune, Vestfold og Telemark fylkeskommune og Statens vegvesen sine betraktninger.

Last ned presentasjoner fra møtet her:

Kort om Bypakke Larvik

• et partnerskap som består av Larvik kommune, Vestfold og Telemark fylkeskommune, Statens vegvesen og Jernbanedirektoratet
  • har som formål å utvikle et framtidsrettet transportsystem med høy andel gange, sykkel og kollektivreiser som legger til rette for et attraktivt bysentrum