Vil du delta som aktør på årets kulturnatt?

Er du artist, gruppe eller kunstner – eller er dere et lag eller forening som vil være med når Kulturnatt arrangeres lørdag 11. november?

– Dette er en av Larviks aller største kulturbegivenheter, og vi håper mange aktører blir med på kulturfesten, sier Kristine Bohlin som er ansvarlig for arrangementet.

Kulturnatt arrangeres av kulturavdelingen i Larvik kommune, i samarbeid med det frivillige kulturlivet og lokale kulturinstitusjoner, kunstnere, artister og næringsliv.

Kulturens 17. mai!

Bohlin forteller at de ønsker å vise fram mangfoldet og bredden i kommunens kulturliv.

–  Kulturnatt er kulturens 17. mai! Det er en unik mulighet til å vise innbyggere og tilreisende hva Larvik har å by på, sier Bohlin.

Kristine Bohlin i kulturavdelingen
Kristine Bohlin håper mange aktører melder seg på Kulturnatt 2023.

Er du interessert?

Ønsker du/dere å delta som aktør på Kulturnatt 2023 – som artist, kunstner, lag eller forening?

Da melder du deg på i skjemaet under!

Påmelding for aktører til Kulturnatt 2023

– Hvis ikke alle detaljer er på plass ennå, registrer dere likevel, sier Bohlin.

Vil du være frivillig?

– Vi trenger også frivillige, og tar mer enn gjerne imot litt hjelp noen timer mellom kl. 12.00 og 23.00 lørdag 11. november fra både privatpersoner og gjennom frivillige lag og foreninger.

Ta kontakt med Kristine Bohlin på e-post: kristine.bohlin@larvik.kommune.no om du ønsker å være frivillig. Merk e-posten "Frivillig Kulturnatt 2023".

Program for Kulturnatt 2023 kommer i september/oktober.