Bli med på aktiv julekalender

Det nærmer seg jul og tradisjonen tro blir det også i år en aktiv julekalender hvor du kan vinne flotte premierer!

Julekalender Istock

Last ned appen ZippyGO fra der du vanligvis henter apper, eller bruk tjenesten fra nettsiden

Gå til nettsiden Zippygo.no

Kalenderen er et samarbeid mellom Aktiv Larvik og orienteringsklubbene i Larvik kommune, og kombinerer det å gå på tur og samtidig finne digitale juleposter rundt om i distriktet.

Det er to kalendere i Larvik kommune. En er i Lardal/Hvarnes som benytter kartene Holemyra og Hvarnes. Og en er i søndre deler av kommunen som bruker kartene Langestrand / Indre havn,Tjodalyng, Verningen (nytt kart i 2023), Bøkeskogen, Stavern og Nevlunghavn.

Husk å registrere deg for å vinne premier

Du kan gjerne delta uregistrert, men hvis du vil være med i trekningen av premier må du registrere deg, og huske å synkronisere dine aktiviteter.

Vi trekker vinnere etter at julekalenderen er avsluttet. Det vil si at alle som synkroniserer får være med i trekningen.

Vinnere kontaktes på e-post og/eller SMS. Vær derfor nøye med å sjekke at disse opplysningene er korrekt angitt.

Premieutdeling

Premiene trekkes 8. januar 2024.

Alle vinnere blir kontaktet på e-post eller sms (hvis registrert med mobilnummer).

Premieutdeling avholdes torsdag 11. januar 2024 kl 17.30 like innenfor inngangen til Amfi kjøpesenter i Larvik (den siden som vender ut mot torget).

Slik fungerer appen

Det ligger en detaljert beskrivelse av hvordan appen fungerer både i appen og på nettsiden.

Kort oppsummert vil du få opp en liste over nærmeste aktiviteter når du går inn på "planken" Arrangementer sortert etter AVSTAND. Dette forutsetter at du har gitt samtykke til at appen bruker enhetens GPS-funksjon.

Når aktiviteten er åpnet, vil det ta litt tid før kartene er på plass. Deretter kan du se din plassering vist med en blå prikk, som flytter seg rundt på kartet når du beveger deg i terrenget. Når den blå prikken havner innenfor nedslagsfeltet til en post, vil denne riste på seg og øke i størrelse inntil den popper og du har "tatt" denne posten. Du må være fysisk på stedet for at posten skal poppes.

Dagspostene vises som votter med nummer for den aktuelle dagen. En ny vott vil bli synlig for hver dag fram til 24. desember. Vottene er røde, men når de er poppet blir de grønne. Dersom du velger å utsette å svare på spørsmålet, vises en boble rundt votten, som kan åpnes senere selv om du ikke er på stedet.

Lykke til og god jul!