Trenger flere fosterhjem og beredskapshjem

Larvik kommune har behov for flere fosterhjem og beredskapshjem! Torsdag 3. november kl. 18.00 inviterer vi til informasjonsmøte for interesserte.

Larvik barneverntjeneste er i behov av flere fosterhjem, til barn i alle aldre. Det er et særlig behov for flerkulturelle fosterhjem.

Vi ønsker også å ansette egne beredskapshjem. Et beredskapshjem er et hjem som kan ta imot barn på svært kort varsel, der barna bor midlertidig frem til et mer varig fosterhjem er klart, eller til de kan flytte hjem igjen.

Er du interessert?

Delta på et uforpliktende informasjonsmøte om hva det vil si å være fosterhjem og beredskapshjem.

Det blir enkel bevertning.

Tid og sted

Møtet er på gamle Frostvedt skole i Askeveien 2, torsdag 3. november fra kl. 18.00 til 19.30.

Det er ingen påmelding.

Har du noen spørsmål?

Ta kontakt med Hilde Nakjem på e-post: hilde.nakjem@larvik.kommune.no  eller telefon 95 88 48 31.