Selger 23 boligtomter til selvkostpris

12 av 23 tomter solgt. Nå kan du sikre deg tomt til selvkostpris i Torpelia. Førstemann til mølla.

Web Torpelia1

Larvik kommune selger 23 tomter som ligger i et meget barnevennlig og fint område på Torpefeltet - et populært boligfelt i Helgeroa.

Det er Aktiv Eiendomsmegling som selger disse på vegne av Larvik kommune. På Torpelia er det opparbeidet flotte inngjerdede lekeplasser, balløkke og et inngjerdet lite skogområde avsatt til lek. Feltet er derfor godt tilrettelagt for barnefamilier. Torpeløkka barnehage ligger rett i nærheten.

Tomtene

Torpelia består av 23 eneboligtomter og ligger på felt B2, B4-B9 i områdets reguleringsplan for Torpefeltet. Tomtene selges til selvkost priser og leveres byggeklare. Det kan oppføres en enebolig og det kan tillates en sekundærleilighet på inntil 50 kvm per enhet. Tillatt utnyttelsesgrad BYA= 30%.

Se hele salgsoppgaven.

Mer informasjon