Ny episode av Migrapodden er nå ute!

Nå kan du lyttet til episode 8, Økt barnehagedeltakelse for minoritetsspråklige, på Anchor, Apple Podcasts eller Google Podcasts.

Migrapodden Episode 8

Episode 8

I 2016 var det omtrent 30% barn med minoritetsbakgrunn som ikke gikk i barnehage i Larvik kommune. Kommunen vår ble derfor valgt ut av Regjeringen til å søke om midler for å delta i et prosjekt som har hatt som mål å øke denne deltakelsen.

Prosjektet går nå mot sluttet og i denne episoden snakker vi med prosjektmedarbeider Elisabeth Hellerdal om hva prosjektet har lært oss.

Hør episode 8 her

Om Migrapodden

Vår avdeling Migrasjon og kultur lanserer nå egen podcast, Migrapodden. I podcastene presenterer vi ulike temaer som kan være nyttig, spesielt for deg som jobber med personer med flerkulturell bakgrunn, men også for deg som interesserer deg for mangfold og inkludering.

Du kan lytte til Migrapodden på Anchor, Apple Podcasts, Google Podcasts.