Se meg - magasinet

For å nå viktige målgrupper med informasjon fra prosjektet, har vi utviklet kommunikasjonskonseptet «Se meg». Gjennom ulike kommunikasjonskanaler skal vi formidle innhold både fra prosjektet spesielt og fra Larvik kommunes arbeid med barn og unge generelt.

Se meg - magasinet

• Et magasin (print og digital) hvor primærmålgruppen er ansatte i Larvik kommune. Magasinet vil også være interessant for andre lesere, og finnes tilgjengelig på kommunens nettside.
Se meg #1 Se meg #2

Facebook-side

• En åpen facebookside «SE MEG – felles innsats for barn i Larvik», hvor vi deler utvalgt innhold fra magasinet, samt annet innhold om Larvik kommunes arbeid med barn og unge.

Facebookgruppe for ansatte

• En lukket facebookgruppe for alle ansatte som jobber med barn og unge i Larvik kommune - "SE MEG - gruppe for ansatte i Larvik kommune (BTI). Her vil prosjektgruppen formidle faglig innhold fra prosjektet, og ansatte kan ha faglige diskusjoner, få svar på spørsmål etc.