Oppmøteplasser ved lengre bortfall av telefon og internett

Her finner du informasjon om hvor innbyggere kan møte opp hvis det oppstår en nødsituasjon og elektronisk kommunikasjon ikke fungerer.

Oppmøteplasser Ved Bortfall Av EKOM

Bortfall av elektronisk kommunikasjon betyr at du ikke kan ringe, bruke internett eller mobilnett.

Om dette skjer over en lenger periode betyr det at du ikke kan varsle eller komme i kontakt med politi, brannvesen eller ambulanse – eller kommunen.

Oppmøteplasser ved fem sykehjem

I slike situasjoner kan du som innbygger møte opp på:

• Tjølling sykehjem. Adresse: Håkestadveien 7, 3280 Larvik
  • Furuheim sykehjem. Adresse: Gamle Kongevei 27, 3259 Larvik
  • Yttersølia sykehjem. Adresse: Gunnar Reiss-Andersens gate 118, 3259 Larvik
  • Lardal sykehjem. Adresse: Rambergveien 11, 3275 Svarstad
  • Grevle sykehjem. Adresse: Rakkeveien 29, 3294 Stavern

På disse stedene vil du kunne møte representanter fra kommunen som kan varsle nødetatene om situasjonen din, og eventuelt svare på spørsmål.

Oppmøteplassene er kun ment som en plass for innbyggere som har en nødsituasjon som krever kontakt med nødetatene eller kommunen

Larvik legevakt vil være åpen for normal drift hvis du trenger akutt medisinsk hjelp.

Lurer du på noe?

Har du noen spørsmål, ta kontakt med servicetorget på tlf: 33 17 10 10 eller send en e-post til postmottak@larvik.kommune.no.