Invitasjon til digitalt frokostmøte om Bypakke Larvik

Vi har gleden av å invitere til det siste digitale frokostmøtet i Bypakke Larvik før sommeren onsdag 22. juni.

Etter et omfattende involveringsarbeid har det kommet inn en rekke forslag til både store og små løsninger på Larviks trafikkutfordringer. På dette møtet vil vi dele noen av disse med dere, og som vanlig vil det bli anledning til både å stille spørsmål og å komme med innspill.

Ferske fakta og analyser

Vi vil også legge frem noen rykende ferske fakta og analyser om trafikksituasjonen i Larvik, i tillegg fortelle om hvordan Bypakke-arbeidet nå tas videre.

Under møtet vil representanter fra både Larvik kommune, Vestfold og Telemark fylkeskommune og Statens vegvesen dele sine betraktninger

Frokostmøtet arrangers digitalt onsdag 22. juni, fra kl. 08.00 til 09.00.

Merk, dette møtet erstatter møtet som opprinnelig var planlagt 1. juni.

Vi håper du har tid og lyst til å tilbringe en interessant time sammen med oss! Møtet er åpent for alle interesserte.

Du deltar på møtet ved å klikke på denne lenken:

Du kan delta i møtet her

Kort om Bypakke Larvik

• et partnerskap som består av Larvik kommune, Vestfold og Telemark fylkeskommune, Statens vegvesen og Jernbanedirektoratet
  • har som formål å utvikle et framtidsrettet transportsystem med høy andel gange, sykkel og kollektivreiser som legger til rette for et attraktivt bysentrum