Inviterer til byvandring

Er du nysgjerrig på området som folkepanalet Folkestemmen skal mene noe om? Lørdag 10. desember inviterer vi både folkepanelet og interesserte innbyggere til å bli med på byvandring.

Larvik Sentrum Fra Lufta (3)

Larvik er en av fire byer i Norge som er valgt ut til å delta i den anerkjente europeiske arkitektkonkurransen Europan 17. Området og prosjektet kommunen deltar med strekker seg fra parkeringsplassen ved Bøkkerfjellet, over Bøkkerfjellet og helt ned til Tollboden hvor den gamle fiskerhavna lå.

På byvandringen skal vi gå fra Indre havn mot Bøkker’n via Bøkkerbakken. på Bøkkerfjellet blir det et stopp, før vi går til torget via Glassmesterkvartalet. Siste stopp er biblioteket.

Prosjektutvikler Ingerid Heggelund, avdelingsleder for Larvik bibliotek Kari Madsen Moldvær og prosjektutvikler Øyvind Beyer vil lede byvandringen og forklare hva som inngår i prosjektet. Rådgiver Hanne Øyen Herland og Håkon Iversen vil informere om folkepanelets rolle i arbeidet.

Praktisk om byvandringen

Møt opp ved Tollboden/den gamle fiskerhavna i Indre havn kl 12.00. Vi avslutter med noe varmt i koppen og smått å bite i på biblioteket.

Kle deg etter været, vi regner med at det vil ta ca 1,5 timer til sammen.

Vi gleder oss til å se deg!
Har du spørsmål kan du ta kontakt med Hanne Øyen Herland, på telefon 982 31 995 eller e-post hanne.oyen.herland@larvik.kommune.no.