Fått fast jobb etter endt norskkurs

1. januar startet Razia opp i sin aller første jobb! Hun skal nå jobbe som kantine- og renholdsansvarlig i en 100% fast stilling hos Fritzøe Engros.

Razia FE4

Razia har deltatt på flere av Larvik Læringssenter sine tilbud, fra nybegynnerkurs i norsk til grunnskole og avsluttet med kurset Norsk med praksis i desember. Hun lærte å lese og skrive norsk ved avd. Norskskolen, hun har tatt grunnskole ved avd. Voksenopplæring og deltatt på MIKS, som er et forberedende kurs til helsefaglig utdanning for minoritetsspråklige. Da hun i høst var deltaker på kurset Norsk med praksis, fikk hun opplæring i renhold og kantinedrift av Susan og Kristin i kommunens lokaler i Feyersgate.

Hos Fritzøe Engros er Tone, som er ansvarlig for Razia sin opplæring, og resten av kollegaene veldig fornøyd med jobben Razia gjør. Hun er lett å kommunisere med, arbeidsom og lærer raskt.

Vi ønsker å takke både Susan og Kristin i Larvik kommune for veldig god fagopplæring, og Fritzøe Engros for at dere er med på å skape muligheter og bidrar til inkludering i Larviks samfunnet!

“Jeg trives kjempegodt med jobben og kollegaene mine, de er så snille her og det er gøy å jobbe”, sier Razia.

Razia FE2
Razia FE3