Menn i helse søker menn

Menn i helse-satsingen fortsetter. Nå er Larvik kommune klar for å rekruttere nye deltakere.

Promobilde for Menn i helse

Larvik kommune ser etter etter voksne arbeidssøkende menn som vil ta fagbrev som helsefagarbeider gjennom Menn i helse.

Utdanningen er komprimert og tilrettelagt for arbeidssøkende menn i alderen 25 til 55+.

Deltakerne får tittelen helserekrutter og under utdanningen veksles det mellom å motta ytelse fra NAV og lønn fra kommunen.

Påmelding til infomasjonsmøte

Ta sjansen og bli med på et uforpliktende informasjonsmøte! Du kan melde deg deg på informasjonsmøtet under «finn ditt infomøte – Vestfold» på mennihelse.no.

På møtet får du informasjon om utdanningen, økonomi og jobbmulighetene. Helserekrutter fra tidligere kull er også til stede. De vil dele sine erfaringer og anbefalinger.

Intervju og prøv deg i jobb

Hvis du etter informasjonsmøtet ønsker å bli med i Menn i helse inviterer vi deg til intervju.

Etter intervju tilbys egnede og motiverte deltakere muligheten til å bli helserekrutter og delta i en 12 ukers utprøvingsperiode.

Sommerjobb og utdanningsløp mot fagbrev

Etter prøveperioden vil du bli tilbudt sommerjobb og videre utdanningsløp frem mot fagbrev som helsefagarbeider.

Er du vår neste mann? Grip muligheten!

Kjenner du noen som fortjener muligheten? Tips han om Menn i helse!

Lurer du på noe?

Har du spørsmål om Menn i helse? Ta kontakt med fylkeskoordinator Pia Faaberg på telefon 90 87 10 56 eller e-post pia@mennihelse.no