Mange tok turen til torget

Tirsdag 6. juni inviterte vi innbyggere til torget for å bli høre hva som er viktig for dem når de blir gamle eller syke – og for å bli kjent med Helse og mestring.

6. juni er Hva er viktig for deg-dagen, som markeres på norske og utenlandske sykehjem og andre institusjoner, og for første gang inviterte vi innbyggerne – for å høre hva som blir viktig for dem.

Til sammen var vi rundt 70 personer på torget, med både innbyggere, ansatte og virksomhetsledere.

Her kunne folk ta en kaffe og stille spørsmål til kommunalsjef Guro Winsvold, virksomhetsleder, bli kjent med velferdsteknologi og digital hjemmeoppfølging og ta en prat med frivillighetskoordinator Hanne Jensen Moth og Catarina Carming Vestmoen, en av våre kommunepsykologer.

En smaktebit fra Larvik kommunale catering var det også!

Kollasje fra Hva er viktig for deg-dagen/Hva blir viktig for deg-arrangementet
Rundt 70 personer tok turen til torget!