Gå "Byslangen" og si din mening om fremtidens Larvik sentrum

En inspirasjonstur for innbyggere som er opptatt av utvikling i Larvik sentrum.

Inkedbyslangen Kart.Pdf LI

En plan som gir retning for sentrumsutviklingen i årene fremover har vært ønsket lenge, og nå er kommunens forslag til ny sentrumsstrategi ute på høring.

Høringsfrist er 30.april, før strategien skal sluttbehandles politisk i september.

Nå har en gjeng lokale entusiaster i Larvik byutviklingsforum utviklet "Byslangen" - en inspirasjonstur for deg som er opptatt av sentrumsutvikling i Larvik.

«Byslangen» er en liten løype som går innom Torget, Bøkkerfjellet, Tollboden, Farriselva ved Sliperiet, Skottebrygga og Herregården. Dette er seks sentrale steder som kommunen har foreslått planer for i sentrumsstrategien.

På hvert av de seks stoppene kan du skanne QR-koden eller besøke webadressen som står på plakatene. Her kan du lese en kort tekst om stedet og se noen inspirasjonsbilder som viser de framtidige mulighetene skissert i sentrumsstrategien. Etter endt løype, der du ledes til stedene det handler om, kan du få si hva du mener det er viktigst at Larvik utvikler nå.

Les mer om "Byslangen" i Østlands-Posten

18Daglarvik+Byutviklingsforum%3B+Dag+Thorstensen%2C+Bj%C3%B8rn+Ekelund%2C+Natasja+Peevor%2C+%C3%85Ke+Berg%2C+B%C3%A5rd+Jervan+Og+Rune+Langseth 01 01 DSC 0171

• Camilla Fjellvik Paulsen Prosjektleder