Feierne blir digitale

Fra nå vil du motta en SMS fra feieren når det er tid for tilsyn eller feiing

Feier3

Feieren tar nå i bruk digitale løsninger for kontakt med deg som huseier. Når det er tid for tilsyn og feiing får du en tekstmelding med en link som du åpner på din telefon eller PC.

Lenken tar deg til kommunens nye digitale plattform «Min Eiendom». Her kan du bekrefte om tidspunktet for tilsyn eller feiing passer, eller om du ønsker et annet tidspunkt. Her kan du også godkjenne besøk og finne mer informasjon om feiing og tilsyn.

"Min Eiendom" gir deg også tilgang til offentlig registrerte opplysninger om din eiendom og informasjon om kommunaltekniske tjenester som vann, avløp og renovasjon.

Logg inn på "Min Eiendom" her
(krever Bank-id eller lignende)

Beskrivelse steg for steg:

1. Du vil få en SMS fra «Feieren» (brannvesenet) når det er tid for å utføre tilsyn og feiing på din bolig
  2. Åpne SMS-en, les og følg beskrivelsen.  Her kan du bekrefte tidspunktet Feieren skal komme på tilsyn eller feiing. Du kan også kommunisere at det ikke passer.
  3. Når du har bekreftet, vil brannvesenet motta beskjed og kunne planlegge tilsyn og feiing.
  4. Ved hjelp av linken i SMS-en logger du deg på "Min Eiendom" for å få mer informasjon om varselet du har mottatt.
  5. Etter tilsynet er gjennomført vil du få en ny melding som vil lede deg til «Min Eiendom»  hvor du kan lese rapporten, og følge opp eventuelle avvik eller anmerkninger.
Feier2