Stormøte: Nytt fokus på økt verdiskaping i landbruket

Invitasjon til stormøte tirsdag 26. februar 2019 kl. 18.00 - 21.30.

Landbruk 24.01.2019 770x433.jpg

Sted: Colab Larvik, Brannvaktsgate 5 (kan endres ved stor påmelding).

Det er nå sendt ut invitasjon til alle med landbrukseiendom i Larvik kommune, men møtet er åpent for alle. Gratis inngang. Påmeldingsfrist 18. februar.

Påmelding i dette skjemaet

Alternativt på telefon 33171270.

Vi ønsker å øke fokuset på landbruksnæringen og de mulighetene vi har til nytenking. Både innen tradisjonelt landbruk, tilleggsnæringer, nye prosjekter og ideer.

På stormøtet ønsker vi å inspirere dere til å se muligheter til å realisere ideer, ønsker og drømmer. Dere vil få en nærmere presentasjon av ambisjonene for satsingen, spennende innlegg og informasjon om hvordan vi tenker oss veien videre.

Det kan føles ensomt og da trenger du noen å diskutere med. Her vil du møte andre som også går med en drøm om å gjøre ideen til virkelighet. Sammen kan vi få til mer.

Satsingen er et samarbeid mellom landbrukskontoret i kommunen, Colab Larvik og Gründernettverket. I tillegg har vi med oss Innovasjon Norge, Fylkesmannens Landbruksavdeling og Norsk Landbruksrådgiving som gode medhjelpere.

Denne kvelden er starten på noe spennende - vi gleder oss til å følge mange av dere videre. Dette vil du ikke gå glipp av!

Kan du ikke komme på møtet, men er interessert i å delta i prosessen videre?

Registrer deg her så tar vi kontakt med deg