Larvik bibliotek har ny hjemmeside

Klikk deg inn til en verden av inspirasjon, bokanbefalinger og nyttig informasjon! Velkommen!

Frem til nå har Larvik bibliotek hatt felles nettside med Vestfoldbibliotekene, men etter fylkessammenslåingen med Telemark ble dette en unaturlig konstellasjon. Løsningen ble å utarbeide en ny nettsiden sammen med Digitaliseringsavdelingen i Larvik kommune.

Se Larvik bibliotek sin nye nettside

Siden vil mer eller mindre inneholde det samme som tidligere. Søket er synlig helt i toppen av siden sammen med innlogging til «Mine sider». Du vil også finne informasjon om Larvik bibliotek og våre tjenester og avdelinger. I tillegg kan du klikke deg rundt i flust av anbefalinger, inspirasjon og aktiviteter.

Vi håper du vil like den nye siden og ta gjerne kontakt med oss dersom du har en tilbakemelding. Send oss en e-post på larvik.bibliotek@larvik.kommune.no eller send oss en melding på vår facebook side

Velkommen!

Inspirasjon