Frivillige lag og foreninger kan vinne elsykkel!

I Frivillighetens år ønsker Larvik kommune å bidra til en enklere logistikk for frivillige ildsjeler. Nå kan ditt lag eller forening vinne en elsykkel som kan brukes til foreningsaktivitet.

Elsykkel Istock

For å delta i konkurransen må dere sende en e-post med begrunnelse på hvorfor nettopp dere trenger el-sykkelen.

Send begrunnelsen på e-post til hanne.oyen.herland@larvik.kommune.no. Merk e-posten med "Elsykkel".

Frist 25. november

Frist for å delta i konkurransen er utvidet til fredag 25. november 2022.

Sykkelen overleveres til vinneren under frivillighetsfesten i Sliperiet på Frivillighetens dag 5. desember.

Sykkelkommunen Larvik

Hovedutvalg for eiendom og teknisk drift har vedtatt at Larvik skal være sykkelkommune og videreføre arbeidet med å styrke sykkel- og gangandelen i kommunen.

Økt bruk av sykkel og gange bidrar positivt i lokalsamfunnet og for den enkelte gjennom bedre folkehelse og miljø. Sykkelkommunen inngår i et samarbeid med Vestfold og Telemark fylkeskommune og flere andre kommuner i fylket.

Sykkelen er finansiert med sykkelbymidler fra fylkeskommunen.

Lykke til!