Larvik kommunes honnørpriser 2019

Se video av tidligere honnørprisvinnere og nominer dine kandidater! Frist 1. mai.

Larvik kommune deler årlig ut honnørpriser innen kultur, idrett, byggeskikk og bevaring.

Årets fire juryer ønsker forslag til kandidater til prisene Kulturprisen - frivillig, Kulturprisen - ung kulturutøver, Idrettsprisen - frivillig, Idrettsprisen - aktiv utøver/lag, Bevaringsprisen og Byggeskikkprisen.

Enkeltpersoner, foreninger og lag kan nominere kandidater. Husk at forslag må begrunnes.

Bli med og nominer dine kandidater for 2019! Frist: 1. mai.

Se mer og nominer dine kandidater

Se hva tidligere honnørprisvinnere innen idrett og kultur sier om prisens betydning for dem (norsk tekst tilgjengelig).

Url format not supported.

Se hva tidligere honnørprisvinnere innen byggeskikk og bevaring sier om prisens betydning for dem (norsk tekst tilgjengelig).

Url format not supported.

Honnørprisene deles ut på arrangement på Kulturnatta lørdag 9. november 2019.