Velkommen til workshop - klima og energi

"Alle kan gjøre noe" - bli med på digital workshop torsdag 11. juni klokken 18.00

Bli med å forme Larvik kommune sin kommende klima- og energiplan.

Meld deg på vår digitale workshop som går av stabelen torsdag 11. juni klokken 18.00 - 20.15

Meld deg på - skriv inn navn og epostadresse

Målgrupper

Innbyggere, politikere, næringsliv, interesseorganisasjoner og du som ønsker å påvirke kommunens klima- og energiarbeid.

• Hva skal til for at Larvik kommune bidrar inn i kampen om å redusere de nasjonale klimagassutslippene med 50 % innen 2030?
  • Hva slags tiltak er realistiske å gjennomføre i Larvik?
  • Hvilke tiltak vil ha størst effekt for klimagassreduksjon og tilpasninger til klimaendringer?

"Sammen kan vi gjøre mye"

• Åpning av workshopen (ordfører Erik Bringedal)
  • Velkomst - innledning og praktisk informasjon (Tor Atle Odberg - Cityplan og Regine M. Hildre - Larvik kommune)
  • Tema 1 - Forbruk og avfall