Kommunens første digitale workshop vel overstått

For å samle inn innspill og forslag til kommunens kommende klima- og energiplan ble det, torsdag 11. juni, arrangert en digital workshop i regi av Larvik kommune.

Dette var kommunens første digitale workshop, og tilbakemeldingene i etterkant har vært positive!

Deltakende var både innbyggere, politikere, næringsliv og kommuneansatte.

Workshopen ble startet med en hyggelig velkomsthilsen fra ordfører Erik Bringedal. Deretter ble det jobbet med to av planens fokusområder: Forbruk og avfall og Areal og transport.

Deltakerne fikk høre interessante innlegg holdt av Tone Skau Jonassen fra Green Industry Cluster og Tor Atle Odberg fra Citiplan. Deretter fikk de selv legge inn forslag til tiltak i et digitalt tankekart i en idémyldringsprosess i etterkant av tiltakene.

Gikk du glipp av workshopen?

Fortvil ikke, du kan fremdeles se både innleggene, resultatene og gi innspill her.