Ny kommunikasjonssjef i Larvik kommune

Vibeke Høeg Næss (39) er ansatt som ny kommunikasjonssjef i kommunen.

Vibekehnaess

Høeg Næss har jobbet i kommunikasjonsavdelingen siden januar 2020. Hun har tidligere jobbet med markedsføring og arrangementer ved Larvik bibliotek og var konstituert biblioteksjef i 2017/2018.

Hun er utdannet innen kommunikasjon og markedsføring, og har erfaring fra kommunikasjonsbyrå.

- Gleder meg

Kommunikasjonssjefen skal ha ansvar for fire ansatte: to kommunikasjonsmedarbeidere og to medarbeidere som jobber med politisk støtte.

- Jeg gleder meg veldig. Det blir spennende å videreutvikle kommunens kommunikasjonsarbeid og jobbe tettere med de ansatte i politisk støtte. Det er med stor ydmykhet jeg har sagt ja til denne stillingen og jeg ser fram til å ta fatt på arbeidet, sier Vibeke Høeg Næss.

Relevant og spennende bakgrunn

- Vi er veldig glade for at Vibeke har takket ja til stillingen som kommunikasjonssjef i Larvik kommune, forteller Marit Kobro, kommunalsjef for organisasjon og innovasjon.

- Vibeke har en meget relevant og spennende bakgrunn, kjenner kommunen godt og så vet jeg jo allerede at det er moro å jobbe sammen med henne. Jeg er trygg på at hun med sin kapasitet, kunnskap og energi vil styrke oss i utviklingen av kommunikasjonsfeltet.

Det var ni søkere til stillingen. Vibeke Høeg Næss er allerede konstituert kommunikasjonssjef og tiltrer stillingen offisielt 1. juni.